Sunday, 1 September 2013

Snoop Bloggy Dog.

























What it is...oh yeah...uh-huh ...y'all right now
Uh-huh....uh-huh.....
Hey yo, where you gangsta's be at? Y'all been kissing some ice ice baby.
You say y'all the gangsta rappers, hangin' out with da gangsta man, chillin' over yo master plan
In da club....In da hood
You pumpin' up the volume
Blastin' that noise that bangs yo head
For 50 Cent
You earn your rent
You got yourself a magic stick
You turn dat trick with yo mouth so slick
You tell me you da gangsta rappers, whatever
You tell me you da gangsta homies, whatever
You takin' that heat
To dead end street
Findin' your way to the candy shop
A bit of heat, a bit of candy and y'all stop
Stop and drop
On dead end street.

Check me out, I'm Snoop Bloggy Dog
Butterfly bling, diamonds and more
Flowers I got and you got da floor.
Where's all my gangsta's at
Helpin' me out with da dawgy rap.

117 comments:

  1. Okay- that picture is too cute and the rap made me smile. Snoop Bloggy Dog- you did a great job!
    ~Jess

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Jess!

      You liking that thing that shows my bling. That's a rap...yo like my crap :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  2. Penny is the master gangsta rapper! That was funny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Alex!

      Ninja dude, yo is da captin! What it is, dats happenin' Masta rapper, at yo service..

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  3. Replies
    1. Yo Diane!

      Thanks for dat! You are da funk with yo spunky stix.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  4. I'll never sing this song properly again, it will forever be "Snoop Bloggy Do-owww-ohhhh-oggg!" A round of appaws, Penny. You should think about making an album. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Elise!

      How y'all doin'? And I is likin' yo round of appaws! This dawg shall be pawducing her very own album! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  5. You go Penny! Patches enjoyed your tune, if rap can be called that!

    She waves hello as she prepares her pillow just so - we are watching Masterpiece Mystery now.

    Happy Sunday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Yolanda!

      I shall be goin' and rappin' to an fro-in.. Patches can come and rap with me.

      Hi paws to Patches! Masterpaws Mystery, oh yeah!

      Stay chillin' and happy Mondaze...

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  6. Hey Dawg,

    I'm not so up on your rapping, but you look how I feel today.

    Lee
    Tossing It Out

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Bird!

      Yo is groovin' to a bit oh Slade remake.

      You must be lookin' good. I check y'all out lata..

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  7. Replies
    1. Yo Julie!

      Supa fly dawg! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  8. Replies
    1. Yo Debra,

      Coolio!

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  9. Snoop Bloggy Dog - you da woman!!! And soooo cute with it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo and gidday Sue!

      I is da woman, da bitchin' bitch! Thank y'all :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  10. I love the picture of Penny. She is very talented at rapping. ::so impressed::

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Robin!

      Nice to know yo liked my flick. This rapping dawg is where it's at :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  11. Yo, yo Penny
    You don't fool me
    With your eyes so sweet
    Couldn't hurt a flea
    And that lei you wear,
    Well it's good to get lei'd
    Or so that's what I hear
    Cuz that's what they say'd, anyway'd, marmalade, Koolaid, Thomas Kincaide...
    Um, yeah, the end, my friend
    Wait, one more verse and then I'm done
    You and your human's talents are the best, bar none.
    And so much fun. You're the one. Or two.

    PS Great song! Excuse my weirdness.

    Hugs,
    xoRobyn





    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Robyn!

      Yo-Yo Chico and da man
      Making dat plan
      A giant yo-yo
      Whatcha' know
      I don't fool ya
      Sweet eyes starin'from afar
      You go to Hawaii
      Wouldn't bug da flea
      You get a lei
      Everyday
      Playin' wid yo grass skirt
      Try to smoke it and yo get hurt
      Youse playin' wid yo Jello
      A way of sayin' hello
      I see da verse
      Is quite pawverse
      My reply to you has reached da end
      Yo is real, my friend.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  12. That is the cutest thing I have seen all day! :-)

    New to your blog. Glad to see someone speaking up and for mental health issues. I live (somewhat well) with depression.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Birdie!

      Very kind of yo good self to say. Just sayin' :)

      My human and I are pleased to meet you. My human and I both are doin' da best we can to remove dat stigma still surrounding mental health issues. Your message is upbeat. Thankin' y'all.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  13. Okay, your true Colors come out! So sad, hilarious, and shameful! Yet, somehow, a bit of talent shines through. You've definitely got options for your day, or rather, night job.

    And, dude (klahanie blog), I'm sorry to say this, but you gave me no choice. In tomorrow's (9/2) post, I'm nominating you for... dare I say it...? two awards! There. It's done. Writer’s Mark

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Nancy!

      What it is. Oh yeah. Now I've got a song by Cyndi Lauper rattlin' in my head! I have no shame! I am da dawg! Day time, night time, any time is da right time....

      You have a message for da dude. I know he will be like thrilled n'stuff for getting dem awards! Thankin' y'all and I shall tell my weird human.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
    2. I was actually thinking of the movie Colors with Sean Penn and Robert Duvall. So now YOU'VE got Cyndi Lauper bopping around in my head. At least it's a decent song. :)

      Delete
    3. Hey Nancy,

      I is glad you were actually thinking! :) Great and now I is like thinkin' about that movie. Enjoy the Cyndi Lauper song and hey, girls just wanna' have fun. POB just loves y'all. Ha ha and ha!

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  14. Love it, Penny, you are one clever and very pretty dawgy :-)x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Teresa,

      Hey, thankin' y'all! Penny in da house and Indy in da house.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise! :) x

      Delete
  15. Yo Penny! You is lookin' fit in da hood! Yo, yo, yo!!! You Da Bomb!

    Ok, I shall desist now! LOL!!

    Take care
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Old Kittay!

      I is lookin' good in da hood! Yo and yo is da bomb and a blastin' yo ass! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!
      x

      Delete
  16. Penny, you're so talented! I've got a huge girly butterfly thing going on myself at the moment, so I'm envious of that necklace :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Annalisa,

      Yo is correct! Butterfly bling and yo have a fling.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  17. Yo Snoop Bloggy Dog, love how yer hangin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Suzanne!

      It be hangin' real good! In da hood....

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  18. Hi Penny .. your master sure does put you through some hoops doesn't he - but we all appreciate the rapping dawg, especially your lyrics .. I love your look of absolute "rapping horror" .. did I really bark that out ...

    Well Gary and Penny have a fun late summer day .. Hilary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Hilary!

      More like I get him to jump through dem hoops. Rappin' is happenin'. Da words have much meaning. My homie human is the a rappin' horror. That photo was from a day I was a relaxin' on da bed. Thing were good in my head.

      And soon y'all, it be fall...

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  19. Ha... loved the rap... Penny is just adorable:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo T.F.!

      Glad the rap was good for y'all. I'm the adorable rapper :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  20. Nice job, Penny. Love the bling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo M.J.!

      Thankin' y'all. I'm lovin' my bling! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  21. Yo indeed. You're the human's bollocks. This is supposed to be a compliment, however my advice is not to look them up on Google image. Your friends, M and the Lardster. x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo M. and da Lardster!

      Don't wanna' see no human balls, y'alls... Some be da cat's ass and I give dat a pass.

      See you human and Lardster dawg x

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  22. Replies
    1. Yo M.L.

      SOS and Drew Devine! Hip-Hop y'all!

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  23. That is just plain dog gone good! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo I.B.!

      Dawg gone it, y'all! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  24. Penny is rappin' it up! Mwah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Damyanti!

      Penny is coinin' da phrase and rappin' dat bling! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  25. LOL. I especially love the photoshopped necklace. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Crystal,

      I like me some crystal bling :) My neck bling is the real thing or maybe not, whatcha' got....

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  26. That pup of yours will surely make it into the big time. When she does, don't forget us little people.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Dizzy-Dick!

      Everybody's crazee bout a sharped-dressed dude. Y'all from Z Z Top? The big show aint just b-ball, y'all. You human homies will never be forgot.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  27. You're adorable Penny, but ditch the rap and kick it old school with rock n roll.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo JoJo!

      Rock meets rap. Run-DMC, walk this way, talk this way....

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  28. Are you going to shoot things up next? Just make sure you have good aim, then lift your tail and let it fly, hit the humans right in the eye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Pat in da Hatt!

      We do no shootin'
      We aint rootin'
      No heat in da street
      No candy not sweet
      We are not like a cat
      Spraying away and making a splat
      Peace is the way
      You will be okay.


      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  29. Penny is adorable.
    Hey, Gary, the music of Tree of Life is beautiful.
    Thanks for the recommendation.
    Have a lovely week, you and Penny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Julia!

      Thanks for what you sayin'. My human dude is glad the Tree of Life and da music within has brought a smile to yo face.

      Wishing you a happy happenin' week.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  30. Snoop Bloggy Dog is da bomb, yo!

    Penny is stylin and I'm a smiling :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Words Crafter!

      This is da bomb and where y'all from.

      I is stylin' and you be smilin' :

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  31. Love Snoop Bloggy Dog! You. Rockkkkkkkkkkkk.

    WOOF. Xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo, it's da inna' chick!

      Thankin' you fur lovin' this here gangsta' dawg! Hip Hop On :)

      ARF! ARF!


      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  32. I love the butterfly bling, and I wanna go to the candy shop! :-)

    (I'm hoping all's well with Penny.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Lexa,

      Butterfly bling is quite da thing. Make sure you go to a real candy shop! :)

      I have not been eatin'. Lost my appetite and the dude took me to the place where they look after us animals. He stuck a needle in my butt!


      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  33. This was great and cheered me no end.

    Yvonne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Yvonne,

      Nice to see y'all. I see your blog is back up. Hopin' all is well.


      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  34. Penny reveals yet another of her amazing talents! Way to rap, Penny!
    Tina @ Life is Good

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Tina!

      My talents are here to amaze you humans :) Now I is rappin' and you is happenin'!


      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  35. I don't know "how" Snoop, but your blog dropped off my list.
    But I'm fixing to fix dat... and git yo back, that's a fact, Jack!

    Funny Penny... I had no idea you were into rap; another hidden talent!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Dixie!

      Snoop be glad dat I is back on yo list.
      I had a look at you got it fixed.

      I like me some rap and some Three Dog Night! :)

      Lovely to see y'all.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  36. Replies
    1. Yo Misha!

      Yo :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  37. Sweet little doggie
    And don't get foggie
    Yo dat's the plan
    You da man
    Meetcha in the garden
    I'm begg'n yo pardon
    If I'm late
    For a very important date

    My greetings to Snoop Doggie and da man

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Manzanita!

      Luvable lady
      Tis nice to see
      Dat plan
      With the clan
      And my dude da man
      See yo in da yard
      Life aint hard
      You wont be late
      Your date can wait.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  38. OKAY, so now does the world get why Penny the Jack Russell dog and internet superSTAR is my hero!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Joylene!

      I'm likin' being a hero to you. This be true. Internet superstar, thankin' you, from afar :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  39. Replies
    1. Yo Caren! Yo Cody!

      YO SO CRAZEE! Y'ALL! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  40. Get those flowers away from that dear lil' puddin. Allow him to choose his own course in life and stop interfering. Poor lil' guy is gonna start getting confused and he was doing just fine.

    animal abuse. Plain and simple.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey lotta joy!

      First of all, y'all, I'm a lady. And second of all, what you see in da photo was photo shopped. The day of the photo, I was lazin' on the bed and soaking up da rays.

      Both my humans take good care of me. They love me and I love them. My human, Gary, has been very worried about me. He took me to the vets to try and get me feeling better. No animal abuse here.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
    2. Kan I lend U sum of my drugs?

      Beau

      Delete
    3. Yo Beau!

      Nice of you, my doggy buddy. I'm hopin' to be okay. The nice animal doctor dude gave me a shot of Colvasone by sticking a needle in my butt. It is hoped to help my appetite. The dude also injected me with some vitamin B12. Thanks anyway, y'all.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  41. Penny is "fo shizzle my nizzle." Really she's your "nizzle," but we're all crazy about her. Loved her rap! Take good care of Snoop Bloggy Doggie.

    Julie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Julie!

      Fo shizzle stick. My younger homie is da bro and the older homie is da daddy!

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  42. Oh Penny...I am now outdone and out-rapped.
    Do yo thang, dawg :-)

    *with smiles and sprinkles of sunshine of course lol!*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Angela!

      I'm doin' dat thang, y'all! :)

      Rays and praise, yo way!

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  43. Can I get a "Wha-What?"

    Dang, Penny. You speak my lingo...

    Er...

    I'm pretty sure I just messed up my facade by saying "You speak my lingo..." Perhaps I should've googled gansta talk before I tried to fake it...

    #CommentFail

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Morgan!

      What it is...what it is...

      Dang gurl, y'all speakin' da gangsta' lingo while you is a playin' da gangsta bingo in da club!

      Y'all need to Google "gangsta' rapper" :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  44. Ashley Chappell has left a new comment on the post "Snoop Bloggy Dog.":

    "I just died laughing! Penny is my new hero :-) (Gary, you're pretty alright, too ;-))"

    Post a comment.

    Yo Ashley!

    What happened? I had yo comment in da email place and yet yo waz not showin' up in da comments section. Anyhow, I hope y'all didn't really die laughing :) My human is almost okay for a human :)

    Y'all can find Ashley's blog at this here link :

    http://www.ashleychappell.com/

    Stay chillin',

    Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

    ReplyDelete
  45. Thanks for your lovely comment, much appreciated.

    Yvonne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Yvonne,

      My pleasure, dear human lady. My human and my pawesome self, are your friends :) Smile and keep that pawsitivity a goin'.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  46. Nice post, great blog, following :)

    Good Luck :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo gamer dude!

      Where yo be at? How come y'all puttin' da same comment on every site?

      Good luck to y'all and yeah, I awed you with a comment over at yo new site :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
    2. LOL... "How come ya'll puttin' da same comment on every site"

      I noticed that. Too funny. :)

      Delete
    3. Yo Morgan,

      Da cynical dawg might say dat somebody aint actually reading, but is trying to accumulate followers. Surely not one of dem "drive-by" bloggers?

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  47. Love Penny's new rapping gig! :) Thanks for the smile, Gary.

    Hangin' in Pawadise with y'all,

    The blogger formerly known as Laura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo River!

      I was a just a hangin' out over at yo new gig!

      Me and my weird human are real glad to see y'all back in da Blog Club.

      Y'all is a River goin' with da flow...Keep smiling, Laura now River Fairchild :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  48. Penny is so cute! What a great mascot for your blog, if you will. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Julie!

      I see U 2 :) Aha and oh yeah! I is thinkin' of my homie, Gary da man, to be da mascot on here, y'all....

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  49. Your die hard fans all know how much you adore dear Penny, and how well-treated she is. Don't let one person get you down. I choose to believe they were kidding. If not, you've got one hell of an online posse to back you up.

    Nice rap, Miss Penny. I like the butterflies.

    Shannon at The Warrior Muse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Shannon,

      You be well right, my human friend. Da man and my human bro, Tristan, treat me well good. I reckon that one person got confused and they wont say such things again :) Yo support is embraced by this here dawg!

      Glad yo likin' my rap, Shannon. Butterflies are da bomb.

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  50. Replies
    1. Yo S.P!

      I is livin' da dream! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  51. Great post.

    Look at all the great comments on here!

    Let's focus on those!

    Heather

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Heather,

      Thankin' y'all.

      Da great comments balance out things.

      Focus and hocus pocus...

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  52. I can't believe I have just read a dog rap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo John,

      Yo can believe it! A dog on a bog on a blog, rap!

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  53. -Throws up a gang sign as well as a dog biscuit to Penny-

    Represent!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Mark!

      Where is yo bandanna! Yo take da biscuit with yo comment!

      Respect! :)

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  54. Penny certainly well traveled, and well-versed in music. Yo dawg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Susan!

      Well travelled and well-versed in hip hop dog rap and gangsta superstar rap! Yo and yo!

      Stay chillin',

      Snoop Bloggy Dog in da Gangsta's Pawadise!

      Delete
  55. Yo yo yo Penny the rapper!
    *high 5's... low 5's...*
    And I like the butterfliy bling bling, it's quite a cool thing!
    Stay chillin' bloggy dawg!
    Writer In Transit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Michelle,

      Snoop Bloggy Dog is catching some rays and having a pawer, um power nap.

      I shall let her know y'all sent her high 5's and low 5's! :)
      Her butterfly bling is da thing.
      Yo stay chillin' and thankin' y'sll.

      Snoop Bloggy Dog's alleged human,

      Gary :)

      Delete
  56. This is too cute.

    I like her bling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Medeia,

      Snoop Bloggy Dog is a chillin' out with her human bro.

      So, on her behalf, I is likin' dat you is likin' her bling! :)

      Her alleged human,

      Gary

      Delete

I do try to comment back to each commenter individually. However, I might have to shorten my replies or give a group thank you. That way, I can spend more time commenting on your blogs. Thank you and peace, my friend.